رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و پلمب ۲ کارگاه تولیدی اقلام بهداشتی غیرمجاز و احتکار شده در جنوب غرب تهران خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری گفت: در رصد‌های اطلاعاتی تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند ۲ کارگاه تولید و ساخت غیر مجاز اقلام بهداشتی و احتکار لوازم بهداشتی را در حوالی خیابان زمزم شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد که کارگاه تولیدی فاقد مجوز بوده و بدون رعایت اصول بهداشتی و مجوز‌های لازم در حال ساخت و تولید ماسک است.

وی با بیان اینکه متصدی کارگاه دیگر تعدادی گان‌های پزشکی را در محل کارگاه دپو کرده بود، تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی از هر دو کارگاه، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از کارگاه‌ها و دستگیری متصدیان هر دو کارگاه اخذ شد.


بیشتر بخوانید: کشف خشکبار قاچاق به ارزش ۵ میلیارد در تهران


رئیس پلیس امنیت عمومی اضافه کرد: روز گذشته دوم اردیبهشت ماه ماموران پلیس امنیت عمومی در دو عملیات جداگانه به نشانی کارگاه‌ها اعزام و موفق شدند در بازرسی از این دو کارگاه، ۱۷ هزار ماسک ساده و فیلتردار، ۹۰۰ عدد لباس گان احتکار شده و ۸ هزار لوازم تولید و ساخت ماسک کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان این که در این رابطه دو متصدی کارگاه‌ها دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۲ میلیارد ریال براورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: هر دو کارگاه با دستور قضائی پلمپ و هر دو متهم پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار