سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: کارنامه کاری امیر قلعه نویی در فوتبال مشخص است و کسی نمی‌تواند قهرمانی‌های او را زیر سؤال ببرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از جلسه مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه آسیب شناسی خوبی بود. با توجه به ویروس کرونا همه باشگاه‌ها نتوانستند با هم در این جلسه حضور داشته باشند. به هر حال درباره پرونده‌ها در فیفا صحبت کردیم، اما ما پرونده‌ای در این نهاد نداریم و دوستان نقطه نظراتشان را مطرح کردند و ما هم گوش کردیم. امیدوارم این جلسات ادامه‌دار باشد.  

او درباره مسائل حاشیه‌ای ایجاد شده  بین افشین پیروانی و امیر قلعه‌نویی بیان کرد: پرونده قلعه نویی در فوتبال مشخص است، کسی نمی‌تواند قهرمانی‌های او را زیر سؤال ببرد. همه قهرمانی‌های او  در سایه درایت و فهم خودش بوده است. او مربی بافهمی است که کادر فنی  به‌روز دارد و به هیچ عنوان سنتی نیست.

مستندات جدیدی در کمیته استیناف ارائه می دهیم 

سرپرست سپاهان درباره  برگزاری جلسه استیناف بیان کرد: طبق برنامه این جلسه فردا برگزار می‌شود و ما در آن حضور داریم. مدارکی را ارسال کرده‌ایم و مستندات جدیدی هم فردا ارائه می‌دهیم. امیدواریم رأی برگردد و نتیجه در مستطیل سبز رقم بخورد و بقیه تیم‌ها متضرر نشوند. در کمیته استیناف قاضی‌های خوبی حضور دارند.

او درباره منع به کارگیری بازیکنان خارجی اظهار کرد: اصلا این موضوع مطرح نبود که قرارداد بازیکن خارجی بسته نشود. فقط صحبت از بستن قرارداد به صورت ریالی است. ممکن است این موضوع آسیب‌هایی به فوتبال ما بزند، چون نمی‌توانیم بازیکنان  مطرح و درجه یک  را به کشور بیاوریم. قرار است جلسات کارشناسی برگزار شود. هر تصمیمی فدارسیون اتخاذ کند مجبوریم از آن تبعیت کنیم.

فتاحی درباره تأیید ورزشگاه نقش جهان از سوی AFC تصریح کرد: ورزشگاه نقش جهان را AFC تأیید کرده است. ما ۲ ورزشگاه را معرفی کرده‌ایم و هیچ مشکلی نداریم.

رقم قرارداد  ۱۰ میلیاردی قلعه نویی را تایید نمی کنم 

سرپرست سپاهان درباره شایعه قرارداد ۱۰ میلیاردی امیر قلعه‌نویی گفت: این رقم را تأیید نمی‌کنم. نمی‌توانم رقم قرار داد را  بگویم. مطمئن باشید همچین اعداد و ارقامی نیست.

فتاحی بیان کرد: طبق برنامه قرار است فدراسیون آموزش‌هایی برای باشگاه بگذارد. مدیران از رده بالایی تا پایین این آموزش‌ها را ببینید. نبی خیلی بر برگزاری این دور‌های آموزشی  تاکید داشت.

اراده ای برای برگزاری بازی با پرسپولیس نبود 

او درباره برگزاری بازی این تیم با پرسپولیس و خواسته امیر قلعه‌نویی برای بازی با این تیم در تهران بیان کرد: ما خواستار برگزاری مسابقه با پرسپولیس هستیم. خدا شاهد هست ما خواستیم بازی کنیم. من ساعت ۱۷ روز بازی گفتم آماده برگزاری هستیم، اما اراده‌ای جهت برگزاری مسابقه از سوی پرسپولیس و مسئولان برگزاری نبود. نمی‌گویم مرادی نمی‌خواست بازی را برگزار کند، اما وقتی من بازیکنان پرسپولیس را دیدم، آماده ترک ورزشگاه بودند.

فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: صالحی گفته است هنوز پرونده را ندیده است که بخواهد رای را صادر کند. بگذارید رای صادر شود، انشاالله رای خوبی است.


بیشتر بخوانید: قلعه نویی: تمرینات در خانه به نوعی شو و نمایش است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار