شهرداری اراک تور گردشگری مجازی باغ لاله ها را برگزار می کند.

تور مجازی باغ لاله های اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به نقل از   اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک اولین تور مجازی به مقصد باغ لاله ها برای بازدید علاقه مندان به جشنواره لاله ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  راه اندازی شد.

 وهاب حمزه لو‍ مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک  با بیان اینکه تعاریف زیادی از گردشگری الکترونیکی ارائه شده است، گفت: این نوع گردشگری عبارت است از بکارگیری فناوری نوین برای ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران، با استفاده از فناوری اطلاعات و ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران با کیفیتی بالاتر و هزینه ای کمتر.

حمزه لو افزود: گردشگری مجازی به صورت خلاصه عبارت است از حضور مجازی و غیر فیزیکی گردشگر در مکان های توریستی که این حضور مجازی با بهره مندی از قدرت رسانه های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات میسر می شود.

او تاکید کرد: اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، در نظر دارد تا با بهره گیری از این تکنولوژی و با هدف های تعیین شده از سوی   شهردار اراک، اماکن گردشگری و توریستی شهر را در قالب محتوای الکترونیکی و دیجیتال از طریق این تکنولوژی در معرض نمایش گذاشته تا شهروندان و گردشگران بتوانند به راحتی با استفاده از سامانه گردشگری مجازی شهرداری اراک به صورت غیرحضوری از اماکن و جاذبه های شهر بازدید کنند.

شهروندان و علاقمندان جهت استفاده از تور مجازی شهرداری اراک می توانند از طریق لینک ayan.arak.ir/360/bagh_laleh.html وارد قسمت تور مجازی شده و از این تکنولوژی نوین گردشگری بهره مند شوند.

کشاورزیان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک ۳۰ فروردین ۹۹ از برپایی جشنواره گل‌های لاله اراک در منطقه کوی صنعتی این شهر خبر داد و افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این جشنواره تا چهار هفته دیگر بر پا خواهد بود.

کشاورزیان با بیان اینکه این جشنواره برای سومین سال است که همزمان با فصل بهار در شهر اراک برگزارمی شود افزود: در فضای۱۰ هزار متر مربعی باغ لاله کوی صنعتی اراک حدود ۱۲۰ هزار پیاز لاله کاشته شده که از نظر تنوع گونه‌ای بیشترین تنوع را در خود جای داده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک بیان کرد: باغ لاله کوی صنعتی اراک نسبت به باغ‌های لاله دیگر شهر‌های کشور بالاترین میزان تنوع این گونه محسوب می‌شود.

تور مجازی باغ لاله های اراک

تور مجازی باغ لاله های اراک

تور مجازی باغ لاله های اراک

انتهای پیام / م

برچسب ها: باغ لاله ، تور مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.