۱۳ تخت و دستگاه دیالیز عصر دیروز سه شنبه ۲ اردیبهشت، به بیمارستان شهدای محمودآباد انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد، با بیان اینکه  ۱۳ تخت و دستگاه مدرن دیالیز عصر دیروز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه وارد بیمارستان شهدای این شهرستان شد،گفت: حالا وقت آن رسیده تا خیران  نسبت به اتمام ساختمان دیالیز اقدامی جهادی داشته باشند تا موجبات شادی مردم فهیم شهرستان محمودآباد را فراهم کنند.

او با بیان اینکه احداث ساختمان دیالیز بیمارستان شهدا در گذشته به عهده یک شرکت بود که به‌علت تورم و اتمام سقف اعتباری آن شرکت، احداث ساختمان به پایان نرسید، افزود: با پیگیری‌های انجام شده در پارسال، مجمع خیران شهرستان محمودآباد با برآورد هزینه یک‌میلیارد تومانی وارد میدان شد تا احداث ساختمان را به اتمام برساند.

شریعت ادامه داد: بر اساس توافقات انجام شده در فرمانداری شهرستان محمودآباد مقرر شد تا مجمع خیران احداث ساختمان را به عهده گرفته و از طریق اعتبارات دولتی، تجهیز مدرن این ساختمان انجام شود که همان زمان نوید تجهیز بخش دیالیز داده شد.

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: شهرستان محمودآباد بیش از ۶۰ بیمار دیالیزی دارد که به ناچار جهت انجام روند درمانی به شهر‌های اطراف مراجعه می‌کنند که با افتتاح بخش دیالیز در این شهرستان، میزان زیادی از مشکلات بیماران دیالیزی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.