همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چهل ویژه برنامه در حوزه بانوان با مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی در محمودآباد برگزار خواهد شد.

خدیجه محمدزاده مشاور فرماندار محمودآباد در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این برنامه‌ها با رویکرد تبیین وقایع انقلاب، بصیرت افزایی، ترویج معنویت و باور‌های دینی، آموزش مهارت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تقویت بینش خانواده‌ها و با هدف تجدید پیمان و ترویج آرمان‌های انقلاب، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و افزایش مشارکت‌های اجتماعی بانوان برنامه ریزی شده است.

وی ارتقای دانش زنان بهره بردار روستایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار، ایجاد نشاط و شادابی و تبیین اهداف انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف مورد نظر در اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب عنوان کرد.

مسئول دفتر بانوان و امور خانواده فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزاری ۴۰ کارگاه آموزشی در حوزه‌های متعدد اجتماعی و فرهنگی و فنی و حرفه‌ای و اجرای طرح هر روستا یک برنامه با بانوان و دیدار و تجلیل از کارآفرینان بخش بانوان و برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری و ورزشی بانوان و تجلیل از ۴۰ ورزشکار زن و همچنین تجلیل از ۴۰ بانوی موفق و فرهیخته در تمامی حوزه‌ها به منظور معرفی الگو‌های موفق در شهرستان محمودآباد و برگزاری یادواره شهدای زن انقلاب را از مهمترین برنامه‌های کمیته بانوان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

محمدزاده با بیان اینکه زنان پیش از انقلاب برای تحقق انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار نظام و همچنین پس از آن یعنی در زمان دفاع مقدس نقش پررنگی را بر عرصه‌های مختلف ایفا کردند، گفت: در بیانات حکیمانه امام خمینی به عنوان رهبر انقلاب همواره بر حضور زنان تاکید کردند و فرمودند که زنان باید در مقدرات اساسی کشور دخالت کنند.

وی افزود:هنر انقلاب اسلامی ایـن بود که زنان جامعه ما را متحول ساخت و در مسیر اسلام و ارزش‌های الهی هدایت کرد و از بی هـویتـی و بـی بند و باری و ابتذال که سوغات غرب بـود، به سوی عزت خـواهی، عفاف، درک شخصیت و کمال جـویی و تحول فکری و روحی هدایت کرد و از دون مایگی به اوج انسانیت ارتقا بخشید.

انتهای پیام/آ

برگزاری برنامه‌های چهل سالگی انقلاب

برچسب ها: دفاع مقدس ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.