مدیر آموزش و پرورش بهبهان طی پیامی آغاز هفته سلامت را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان  طی پیامی آغاز هفته سلامت را تبریک گفت.

متن پیام  به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

سلامتی بعنوان زمینه توسعه پایدار در هر جامعه مد نظر است و سلامت به عنوان ارزشی فردی و اجتماعی بر طبق اساسنامه سازمان جهانی بهداشت یکی از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین حقوق و نیاز‌های بشر تلقی شده است که دستیابی به بالاترین سطح آن ازجمله اهداف اجتماعی و ملی دولت‌ها به شمار می‌رود. از اینرو با توجه به اهمیت این موضوع و نقش اصلی آن در توسعه جوامع، هرساله یکم تا هفتم اردی بهشت ماه بعنوان هفته سلامت گرامی داشته می‌شود.

امسال هفته سلامت، با بحران جهانی کرونا مصادف و به همین دلیل و با هدف حمایت آحاد جامعه از مدافعان سلامت و قدردانی از فداکاری و ایثارگری بی نظیر این جان برکفان با شعار " حمایت همگانی از مدافعان سلامت" نامگذاری شده است. تلاشگرانی که در حال نبرد با ویروس کووید ۱۹ هستند و تا مهار کامل آن و بازگرداندن سلامتی و آرامش، دست از تلاش برنخواهند داشت.

سهم مجموعه آموزش و پرورش به عنوان پرورش دهنده‌ی نسل‌های آینده ساز، آگاه و متعهد در مبارزه با ویروس کرونا با همت مربیان بهداشتی مدارس، سفیران سلامت و یاریگران زندگی تحقق یافته و آثار حسنه آن با اجرای عملی پویش‌های دانش آموزی " هر دانش‌آموز یک سفیر سلامت" با شعار «نه به سفر»، «نه به دید و بازدید» و «در خانه بمانیم» به نمایش گذاشته شده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن و پاسداشت تلاش‌های ارزنده و شبانه روزی همه مدافعان، مراقبان و سفیران سلامت میهن عزیزمان ایران اسلامی، بویژه فرهنگیان شهرستان بهبهان در حوزه‌ی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، آغاز هفته سلامت را تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند منان تندرستی، سعادتمندی و سرافرازی تمامی خادمان این حوزه را خواهانم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.