استاندار گلستان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) , پشتیبان شهرستان گمیشان خواهد شد.

 به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در رزمایش همدلی برکت که به صورت ویدئو کنفراس با رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌های بنگاه محوری، اشتغال محوری و اجتماع محوری از شهرستان گمیشان پشتیبانی خواهد کرد.

استاندار گلستان گفت: گمیشان یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است و امیدواریم با حمایت‌های بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زمینه رشد و توسعه این شهرستان فراهم آید.

او گفت: اهدا پک لوازم خانگی، دام‌های سبک و تسهیلات بانکی از سوی دفتر مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت نشان دهنده توجه به گلستان بوده و هست.
 
آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان بر فراهم شدن زمینه تحقق جهش تولید تاکید کرد و گفت: بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم کارنامه شایسته و درخشانی دارند که یک نمونه آن، تلاش گسترده برای کمک به سیل زدگان گلستان است.

سیدکاظم نورمفیدی گفت: اهدای سند مالکیت بنیاد علوی به محرومان و مردم مناطق مرزنشین گلستان، مشارکت در ساخت بیمارستان و مدرسه سازی، بخشی از اقدام این نهاد‌ها در استان بود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه اقتصاد گلستان متکی به کشاورزی است، افزود: ساکنان شمال استان به دلیل کم آبی و نداشتن ماشین آلات مناسب، برای پرداختن به کشاورزی مشکلات زیادی داشته و نفع زیادی از تولید نمی‌برند که در نتیجه سرانه درآمد مردم منطقه از میانگین کشوری پائین‌تر آمده است.

نورمفیدی گفت: نیاز به حمایت بیشتر از گلستان توسط بنیاد‌ها و ستاد‌های حمایت گر وجود دارد تا عقب ماندگی ناشی از مستقر نشدن صنایع بزرگ و کمبود درآمد مردم استان جبران شود

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.