رونمایی از رابط کاربری و گوشی جدید شیائومی در ۲۷ آوریل

شیائومی رابط کاربری MIUI 12 و گوشی Mi 10 Youth را به صورت همزمان و در تاریخ ۲۷ آوریل رونمایی می‌کند.

رونمایی از رابط کاربری و گوشی جدید شیائومی در ۲۷ آوریلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی تبدیل به یک شرکت بزرگ شده است که محصولات آن تبدیل به یک قطب اصلی در بازار گوشی‌های هوشمند شده است و تقریبا، همه افراد علاقه‌مند به گوشی‌های هوشمند و فناوری منتظر این هستند که بدانند محصول جدیدی که این شرکت چینی معرفی می‌کند، چیست. شیائومی ماه گذشته Mi 10 Lite را با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G رونمایی کرد. مدل پایه Mi 10 که مدت‌ها پیش معرفی شده بود. اخبار جدید از این شرکت حاکی از آن است که مدل دیگری از Mi 10 قرار است با نام Mi 10 Youth در تاریخ ۲۷ آوریل (۸ اردیبهشت) به صورت رسمی رونمایی شود.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات و تصاویر Redmi Note 9 در سایت TENAA


Mi 10 Youth شیائومی، اما تنها محصولی نیست که این تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند در مراسم ۲۷ آوریل معرفی خواهد کرد بلکه در کنار این گوشی، رابط کاربری MIUI 12 را هم با جزئیات دقیق رونمایی می‌کند. مراسم رونمایی از محصولات جدید شیائومی، قرار است به صورت آنلاین برگزار شود.

رونمایی از رابط کاربری و گوشی جدید شیائومی در ۲۷ آوریل

هنوز هیچ جزئیات خاصی درباره Mi 10 Youth منتشر نشده است، اما با توجه به پوستری که شرکت شیائومی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده، تأیید شده است که Mi 10 Youth در چهار رنگ تولید خواهد شد و دارای یک دوربین چهارگانه در قاب پشت خود خواهد بود که از این چهار دوربین، یک ماژول پریسکوپ با قدرت زوم ۵۰ برابری تعبیه شده است. Mi 10 Youth مانند نسخه جهانی خود، Mi 10 Lite از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی خواهد کرد و ممکن است پردازنده آن Snapdragon 765 باشد.

جزئیات درباره MIUI 12 در حال حاضر کمیاب هستند، اما انتظار داریم که در روز‌های نزدیک به رونمایی از این رابط کاربری، خبر‌های بیشتری درباره آن بشنویم.

رونمایی از رابط کاربری و گوشی جدید شیائومی در ۲۷ آوریل

گفتنی است، گوشی شیائومی Mi 10 پرچمدار جدید شیائومی است که در محدودیت‌های زیاد در چین به علت شیوع ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس از آن رونمایی شد. این گوشی شیائومی مانند CC9 Pro Premium از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یکی از نقاط قوت این گوشی موبایل را باید صفحه نمایش آن دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.