مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز( سه شنبه۲ اردیبهشت ۹۹ ) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق طلافروشی

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ رشت سارق ۲۸ ساله‌ای را که با سوء استفاده از غفلت طلافروش رشتی از مغازه اش سرقت کرده بود در کمتر از ۵ ساعت شناسایی و در خانه اش در رشت دستگیر کردند.

او افزود: متهم به عنوان مشتری برای خرید وارد یک طلافروشی در رشت شد و هنگام دیدن طلاها، از غفلت صاحب مغازه سوءاستفاده و چند قطعه طلا شامل ۵ حلقه النگو، یک رشته دستبند، ۲ عدد پلاک و یک حلقه انگشتر را سرقت کرد و متواری شد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه، طلا‌ها هنگام دستگیری سارق در خانه اش کشف شد تصریح کرد: ارزش طلا‌های سرقت شده یک میلیارد ریال برآورده شده است.

آتش گرفتن یک مرغداری متروکه


شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: بی احتیاطی در آتش زدن علفزار‌های اطراف یک مرغداری، واقع در ابتدای جاده ورودی روستای سقالکسار رشت، وزش باد و ناتوانایی در کنترل آتش، ساختمان مرغداری را طعمه حریق کرد.

او افزود: ۶ مامور آتش‌نشان با ۳ خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند وآتش سوزی را مهار کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت تصریح  کرد:ساختمان مرغداری چند سال است  که بدون استفاده رها شده است .

انهدام باند سارقان خانه‌های ویلائی در رشت

سرهنگ رحیم شعبانی رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: ۷سارق خانه‌های ویلایی در رشت دستگیر شدند.

او افزود: این ۷ سارق به ۱۷ فقره سرقت شامل ۱۱ فقره سرقت از خانه، ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۳ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو و یک فقره سرقت از مغازه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اینکه، متهمان ۲۶، ۳۱، ۲۸، ۲۸، ۴۹ و ۱۷ و ۳۰ ساله، همگی اهل و ساکن شهر رشت هستند، گفت: ۳ مالخر ۳۲، ۳۳ و ۳۵ ساله که اموال سرقتی را خریداری می‌کردند نیز در رشت دستگیر شدند.

سرهنگ رحیم شعبانی با بیان اینکه، کارگاهان پلیس از شیوه به کار رفته در سرقت‌های سریالی، موفق شدند این سارقان را شناسایی کنند، تصریح کرد: در یکی از صحنه‌های سرقت، سرنخی از یکی از سارقان بهدست آمد که با شگرد‌های پلیسی، هویت سارق شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش به همراه ۶ نفر از همدستانش دستگیر شد.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.