مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امورمشتریان شرکت ملی پست از وجود ظرفیت‌های لازم برای پوشش دهی پستی توزیع سیم‌کارت‌های سرپرستان خانوار در شبکه پستی کشور خبر داد.

بستر لازم برای توزیع سیم‌کارت رایگان سرپرستان خانوار در شرکت پست فراهم استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اخلاقی مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امورمشتریان شرکت ملی پست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شرایط همه گیری و شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت ملی پست در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و همسو با پویش‌های «در خانه بمانیم» و «خرید از خانه»، بستر لازم جهت توزیع سیم کارت رایگان سرپرستان خانوار را در اقصی نقاط کشور مهیا کرده‌است.

اخلاقی افزود: بنا بر اعلام وزارت رفاه کار و تامین اجتماعی، مقرر شد سرپرستان خانوار شماره ملی خود را از طریق سیم کارتی که به نام خودشان باشد به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک تا شرایط احراز آنان و در نهایت واریز مبلغ تسهیلات صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه تعداد زیادی از سرپرستان خانوار فاقد شرط مالکیت سیم کارت به نام خود بودند بیان کرد: این مشکل با مساعدت اپراتور‌های تلفن همراه کشور حل شده و طرح ارائه سیم کارت رایگان به این قشر از هموطنان در دستور کار نمایندگی‌ها و دفاتر پیشخوان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: قدردانی نماینده منتخب شوش از نقش موثر پست در مبارزه با کرونا


مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امورمشتریان شرکت پست ادامه داد: در روز‌های آغازین این طرح، که متاسفانه به حضور گسترده مردم، امکان شیوع و انتقال کرونا در این تجمعات و صفوف به شدت بالا رفت، خوشبختانه با درایت وزیر ارتباطات این روش واگذاری سیم کارت ملغی و مقرر شد متقاضیان با مراجعه به درگاه‌های الکترونیک، ثبت نام سیم کارت اپراتور‌ها و ثبت اطلاعات دقیق شامل اطلاعات هویتی، اطلاعاتی مکانی و ... درخواست خود را ثبت و شرکت ملی پست طی همکاری مشترک با اپراتور‌ها این سیم کارت‌ها را درب منازل تحویل و عملیات احراز هویت مالکان را در نشانی هموطنان در سرتاسر کشور انجام دهد.

اخلاقی اظهار داشت: با این روش ضمن احترام و عمل به طرح فاصله گذاری هوشمند، مردم کمتر در معرض آسیب ناشی از covid-۱۹ قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار