با حضور حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست استان کردستان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پست استان ارزیابی شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران حوزه فنی، مدیر کل و روسای ادارات و کارشناسان پست استان برگزار شد، حسین غضنفری ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه کلیه کارکنان پست استان، بر ارتقای کیفیت اجرای عملیات پستی در استان تاکید کرد.

معاون فنی و بازرگانی همچنین در این جلسه درخواست‌ها و پیشنهاد‌های ارائه شده از سوی این اداره کل را مورد ارزیابی و تحلیل قرار داد.

غضنفری با بیان اینکه در سال جدید نرم افزاری در حال طراحی و اجراست گفت: براساس این نرم افزار، پرداخت‌ها و کنترل‌ها طبق عملکرد فردی صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: کسب رتبه اول استان آذربایجان شرقی در ارزیابی کیفی واحد‌های پستی


وی همچنین ترمیم خط سقز –بوکان و بازسازی ساختمان تجزیه و مبادلات و ظرفیت ترافیک پستی کردستان عراق را در دستور کار و پیگیری حوزه فنی قرار داد.

شهاب وحیدیان مدیرکل پست استان کردستان نیز گزارشی از وضعیت پست استان و برنامه‌های سال جاری این اداره کل ارائه کرد.

در انتهای جلسه وضعیت عملیات پستی و فنی شهرستان‌های بانه، قروه و بیجار مورد ارزیابی قرار گرفت و در جهت حل مشکلات این شهرستانها، دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار