نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت : خوشبختانه استان کرمانشاه با همت و تلاش مدیران و مشارکت مردم جزء استان‌های موفق در کنترل بیماری کرونا به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت : از جانب مقام معظم رهبری از زحمات همه مسئولین به ویژه کادر بهداشت و درمان و نیرو‌های مسلح و همه عزیزانی که در پویش همگانی برای کمک رسانی به مردم اهتمام و تلاش خود را بکار گرفته اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی گفت : معظم له برای حفظ جان و سلامتی مردم حتی با تعطیلی اماکن مذهبی رضایت داشتند، زیرا حفظ و سلامتی مردم براساس آموزه‌های دینی و قرآنی برای مقام معظم رهبری از موضوعات بسیار مهم و اساسی است.

او افزود: براساس آموزه‌های دینی ما هر آنچه که در زندگی فردی و اجتماعی برای انسان اتفاق می‌افتد یک وجه آزمون الهی دارد و این ویروس منحوس هم از این قاعده مستثنی نیست.

مسوول دفتر رهبر معظم انقلاب ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ملت ایران در بحث برخورد با ویروس کرونا خوش درخشیدند و امروزه می‌بینیم که وضعیت ایران اسلامی در مقایسه با پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا به برکت تصمیمات مسئولین، همکاری و همراهی مردم و پیروی از تعالیم دینی و مراجع تقلید بسیار خوب است.

او گفت: امیدواریم این توفیقی که در کشور در مواجهه با ویروس کرونا حاصل شده، استمرار داشته باشد.

آیت الله محمدی عراقی در خصوص وضعیت استان کرمانشاه در مواجهه با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه با همت و تلاش مدیران خود در خصوص بیماری کرونا جزء استان‌های خوب قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.