معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : علاوه برتلاش برای افزایش تولید محتوای آموزشی، باید به کیفیت آموزش نیز توجه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حبیب الله خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : به طور کلی ما ۲ وظیفه عمده در بحث آموزش به صورت نظری و عملی داریم که با توجه به بحران کرونا، دروس نظری برای تمام رشته ها به صورت مجازی برگزار می شود اما در مورد آموزش عملی فعلا وضعیت نامشخص است.

او گفت : با تلاش دانشکده پزشکی و با شروع دوره و با تامین حفاظت فردی بدون هیچ اجباری از ۱۶ فروردین برای ۹۵ درصد کارورزان آموزش را شروع کرده ایم.

او افزود: ارایه پایان نامه در دانشکده ها نیز به صورت مجازی درحال انجام است که با رعایت حفاظت فیزیکی به صورت حضوری هم قابل انجام خواهد بود.

او گفت: برای برگزاری آزمون‌های پایان ترم منتظر دستورالعمل واحد کشوری خواهیم بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تشکیل شورای مدیران با بارگذاری بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ محتوای آموزشی در سامانه در مقایسه با دانشگاه‌های دیگر در رتبه ششم و هفتم قرار دارد .

خزایی افزود: علاوه برافزایش محتوا باید کیفیت آموزش های مجازی نیز مورد توجه قرار گیرد و تمام اساتید در این دوره ها حضور داشته باشند.

او گفت: برخی از گروه‌های آموزشی مانند گروه عفونی و داخلی کاملا درگیر موضوع کرونا هستند و پروتکلی که ما داریم معیار موفقی در کشور بوده که توسط گروه عفونی به خوبی مدیریت شده است.

او ادامه داد: اعضای هیات علمی فوق تخصص ریه در کنار سایر همکاران شبانه روزی در حال مراقبت هستند و ما باید قدردان ایثار و فداکاری این عزیزان باشیم.

مسوول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ۲۴ اسفند با کمک تیم آی تی سامانه های lms و نوید را در دانشگاه راه اندازی کرده ایم.

 سالاری افزود: اکنون ۱۲۹ درس ، ۲۸۸۲محتوی در سامانه بارگذاری و تاکنون ۲۶ آزمون در این سامانه انجام شده است.

او افزود: تاکنون ۲۴۹ تکلیف توسط دانشجویان انجام شده اما چهار درصد دانشجویان کشور به زیرساخت ها دسترسی ندارند که ۱۰ درصد آنها در مناطقی هستند که اینترنت ندارند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.