یکی از وب سایت‌های تحلیل دستگاه‌های هوشمند به تازگی اعلام کرده است که کیبرد Magic Keyboard شرکت اپل وزنی بیشتر از مک بوک ایر دارد.

وزن غیر معقول کیبرد Magic Keyboard اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته شرکت اپل صفحه کلید جدید تبلت iPad Pro را معرفی کرد که تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسل قبلی کیبرد این شرکت داشت، اما شرکت اپل تاکنون حرفی درباره وزن محصولات جانبی جدید خود نزده بود و ترجیح داده بود کاربران زمانی که محصولات جانبی این شرکت را خریداری می‌کنند متوجه وزن آن‌ها شوند. اما به تازگی یکی از وب سایت‌ها که صرفا به افشای اطلاعات مربوط به دستگاه‌های هوشمند مشغول است و به تازگی کیبرد شرکت اپل را خریداری کرده و اطلاعات مربوط به این کیبرد را منتشر کرده است. طبق اعلام این وب سایت صفحه کلید ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو که Magic Keyboard نام دارد وزنی حدود ۱۳۶۲ گرم وزن دارد که وزنی بیشتر از مک بوک ایر ۱۳ اینچی است؛ لازم به ذکر است که مک بوک ایر ۱۳ اینچی حدود ۱۲۹۰ گرم وزن دارد.

وزن غیر معقول کیبرد Magic Keyboard اپل

هرچند اپل این صفحه کلید را طوری طراحی کرده است که بتواند تبلت آیپد پرو را نگه داری کند و به همین دلیل وزن آن بالا است؛ از طرفی هم از آنجایی که شرکت اپل پس از معرفی آیپد پرو این کیبرد را طراحی کرده است، احتمالا مجبور شده تا کیبردی با وزن بالا طراحی کند و انتظار می‌رود در مدل بعدی این کیبرد، وزن آن تا حد بسیار زیادی کاهش یافته باشد.


بیشتر بخوانید:افزایش ۲۰ درصدی فعالیت هکر‌ها در پی شیوع ویروس کرونا 


صفحه کلید جدید اپل تبلت این شرکت را روی هوا نگه خواهد داشت تا از این طریق کار کردن کاربر با آن راحت‌تر شده و به گردن کاربران آسیبی وارد نشود؛ همچنین این کیبرد دارای نور پس زمینه خواهد بود و کلید‌های استفاده شده در آن بسیار نرم هستند. این صفحه کلید قیمتی حدود ۱۵۰ دلار دارد و کاربران می‌توانند آن را از وب سایت شرکت اپل خریداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار