مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : در راستای مقابله با کرونا و حفظ سلامت کارگران تاکنون بیش از هزار مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : طرح پویش مؤمنانه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر انجام می‌گیرد و ما باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه بهزیستی در این خصوص بهره بگیریم.

او گفت : امروزه طیف وسیعی از جامعه از خدمات و حمایت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوب به مردم خدمت رسانی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ایجاد سامانه آموزش مجازی ویژه تعاونگران، سامانه ثبت نام متقاضیان بیمه بیکاری، سامانه جامع روابط کار، سامانه جامع هوشمند تعاون و برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس از اقدامات اداره کل در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره ویروس است.

عزیزی ادامه داد: در راستای صیانت از نیروی کار، نظارت بر رعایت اقدامات پیشگیرانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های تولیدی بیش از هزار مورد بازرسی از سطح کارگاه‌های اقتصادی توسط بازرسان کار و تامین اجتماعی صورت گرفته است.

او با اشاره به در پیش بودن هفته کارگر افزود: در مسیر تحقق شعار جهش تولید، کارگران نقش بسزایی دارند و ما باید با برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم هفته کارگر، قدردان زحمات و تلاش‌های این قشر زحمت‌کش به نحو شایسته باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.