بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: با ادامه پیدا کردن لیگ برتر، تیم شایسته‌تر به عنوان قهرمانی می‌رسد.

عبدالله حسینی بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اگر قرار باشد لیگ برتر فوتبال تعطیل شود پرسپولیس تا به این جای کار شایستگی قهرمانی را داشته است. به نظرم بازی‌های لیگ ادامه پیدا می‌کند و  تیم شایسته عنوان  قهرمانی را از آن خود می کند.

او درباره تعویق لیگ اظهار کرد: به تعویق افتادن مسابقات باعث شده است که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری ضرر کنند. تیم ما پس از خارج شدن از بحران در لیگ، روند بسیار خوبی را طی‌ کرد و بیشتر از سایر تیم‌ها آسیب دید. امیدوارم این تعطیلی لیگ روی عملکرد تیم گل گهر سیرجان تاثیر منفی نگذارد.  

حسینی درباره برگزاری  نحوه تمرینات تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: تمرینات تیمی و گروهی ما تعطیل است و بازیکنان به صورت انفرادی تمرینات را پیگیری می‌کنند. مربیان تمرینات را به صورت آنلاین برای ما ارسال می‌کنند و به طور منظم آن ها را پیگیری می‌کنیم.

او درباره کسر قرارداد بازیکنان گفت: اطلاعی از کم شدن دستمزد‌های قرارداد بازیکنان در لیگ ندارم. اگر لیگ ادامه پیدا کند شایسته نیست که از قرارداد بازیکنان کسر شود. امیدوارم با ریشه کن شدن کرونا از کشورمان لیگ برتر هر چه زودتر برگزار شود.

او در پایان درباره کمک خیرخواهانه تیم گل گهر سیرجان برای خرید تجهیزات پزشکی بیان کرد: بازیکنان تیم گل گهر داوطلبانه تصمیم گرفتند که درصدی از مبلغ قرارداد خود را به خرید تجهیزات پزشکی اختصاص بدهند. اگر این شرایط ادامه دار باشد بازیکنان  تیم باز هم دست به خیر می‌شوند.


بیشتر بخوانید: افسری: برگزاری لیگ با ۱۸ تیم در فصل آینده به کسی بر نمی‌خورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار