مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: برگزاری مسابقات لیگ فوتبال در فصل آینده با حضور ۱۸ تیم میسر است.

افسری: برگزاری لیگ با ۱۸ تیم در فصل آینده به جایی بر نمی‌خورد

حيدر افسری مدير تيم فوتبال گل‌گهر سيرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد رسيدن نامه شکایت مدافع صربستانی سابق تیم گل‌گهر به دست این باشگاه، اظهار کرد: اوروش دیلیچ خیلی وقت است که از باشگاه گل‌گهر شکایت کرده و این اتفاق خبر جدیدی نیست. نامه‌اش حدود ۲ ماه پیش بود که به دست باشگاه رسید. فعلا هم وکیل حقوقی باشگاه در حال مذاکره با مدیربرنامه‌های این بازیکن است تا به یک جمع‌بندی درخصوص این شکایت برسیم.  

افسری درمورد احتمال برگزاری لیگ برتر در روز‌های آتی، عنوان کرد: طبق شنیده‌ها از ۳ هفته آینده تمرینات و همچنین دیدار‌های فوتبال بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. فوتبال تمام لطفش به برگزاری با حضور تماشاگران است و بدون وجود آن‌ها واقعا لطفی ندارد. پرسپولیس ۱۰ اختلاف امتیاز با بقیه تیم‌ها دارد و اگر هم قهرمان اعلام شود به کسی بر نمی‌خورد، اما درمورد تیم‌هایی که پایین جدول هستند، برگزاری مسابقات لیگ در فصل آینده با حضور ۱۸ تیم میسر است. اتفاقی که قبلا هم در لیگ برتر شاهدش بودیم و اتفاق عجیبی نیست.

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر درمورد عمل خیر بازیکنان در راستای اهدای ۳۰۰ میلیون تومان به یک بیمارستان در سیرجان برای تجهیز کردن آن، بیان کرد: روز‌های اولی که کرونا به کشورمان آمد و همه‌گیر شده بود، بیمارستان‌های سیرجان دستگاه ونتیلاتور نداشتند و یا اگرم وجود داشت، به صورت محدود دیده می‌شد. درنهایت یک پویش مردمی به راه افتاد و بازیکنان ما با احساس مسئولیتی که نسبت به این اتفاق داشتند، قراردادشان را حدود ۵ میلیون تومان کاهش دادند.


بيشتر بخوانيد: جواهری: منشا بیشترین پول را به تجهیز بیمارستان برابر کرونا اختصاص داد


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.