فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف دو انبار دپوی کود شیمیایی قاچاق به تعداد یک هزار و ۸۸ کیسه و ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال در شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی اطلاع ماموران انتظامی چرداول، مبنی بر دپوی کود شیمیایی در دو انبار در شهر هلیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد دو برادر با هویت معلوم، اقدام به تهیه و نگهداری مقادیر زیادی کود شیمیایی قاچاق در این دو انبار کرده اند.

یاری اظهار کرد : با هماهنگی مقام قضائی، اکیپی از مأموران انتظامی، به محل مورد نظر اعزام و انبار‌های دپو مورد بازرسی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این انبار‌ها یک هزار و ۸۸ کیسه کود شیمیایی اوره کشف شد، افزود:کارشناسان ارزرش ریالی این محموله قاچاق را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: در این راستا ۲ متهم پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.