فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت:کارکنان انتظامی این شهرستان در قالب پویش همدلی، با اهدا یک روز حقوق خود به صورت نقدی به این حرکت خداپسندانه پیوستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ عزت اله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: حرکت خوب و درستی در جهت کمک به افراد نیازمند درقالب پویش همدلی در شهرستان بدره به راه افتاده است که این پویش تاحدی می‌تواند در این موقعیت، گوشه کوچکی از نیاز‌های برخی از نیازمندان را رفع کند.

او در رابطه با شرکت کارکنان انتظامی بدره در این پویش بیان کرد: خوشبختانه کارکنان انتظامی شهرستان بدره در یک حرکت خودجوش و خداپسندانه با اهدای یک روز از حقوق خود به صورت نقدی با این پویش همراه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره اظهارکرد:امیداریم با مشارکت خیرین شهرستان بدره و ادارات این شهرستان توانسته باشیم کمک هرچند کوچکی را به نیازمندان واقعی انجام دهیم.

پویش همدلی مومنانه باهدف همراهی مردم به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان و یاری رساندن به افراد نیازمند و افرادی که به معیشت آن‌ها در این ایام بیماری کرونا لطمه وارد شده است در حال اجرا است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.