معاون کل وزیر بهداشت درباره افزایش موج دوم شیوع کرونا با سفر‌های پیش از ماه مبارک رمضان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بابل گفت: محدودیت سفر‌های بین استانی و فعالیت مشاغل کم خطر از امروز یکم اردیبهشت برداشته شده است و همزمان شاهد ترافیک‌های سنگین در مبادی ورودی استان مازندران بودیم.

او با بیان اینکه شیوع کرونا در مازندران در مقایسه با اسفندماه کاهش یافته، اما نگرانی همچنان وجود دارد، درباره شیوع موج دوم کرونا با آغاز سفر‌های پیش از ماه مبارک رمضان در این هفته هشدار داد و از هموطنان خواست در این هفته سفر نکنند چرا که خطر ابتلا به کرونا همچنان مسافران را تهدید می‌کند.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اجرای غربالگری هموطنان در دو مرحله اشاره کرد و افزود: در مرحله نخست با ۹۲ درصد مردم در شهر‌های بزرگ و در مرحله دوم با ۸۰ درصد افراد بالای ۱۵ تماس گرفته و غربالگری مولکولی از حلق و بینی در بین افرادی که علامت ندارند یا کم علامت هستند نیز انجام شده است.

ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در سفر یک روز وارد مازندران شد و ابتدا در نشست با مدیران دانشگاه علوم پزشکی بابل حضور یافت و سپس از بیمارستان صحرایی این شهرستان بازدید کرد.

بعد ازظهر امروز نیز حریرچی در نشست استانداری حضور خواهد یافت.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.