فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۸۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.


سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در حال حاضر پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طرح شناسایی اعضای باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و جمع آوری باک‌های اضافی را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در شهر‌های ورودی استان فعال کرده است.

وی ابراز داشت: در این راستا طی هفته گذشته ضمن تخریب ۹ دپوی سوخت، ۵ دستگاه تریلی حمل سوخت توقیف و ۲۲ باک اضافه خودرو‌های سنگین حذف شد.

سردار قنبری بیان داشت: طی هفته گذشته ۱۸۴ هزار و ۸۷۶ لیتر سوخت قاچاق شامل ۳۱ هزار و ۱۴۶ لیتر گازوئیل، ۷۱ هزار و ۵۳۰ لیتر قیر، ۵ هزار و ۵۹۰ لیتر بنزین و ۲۱ هزار و ۲۵۰ لیتر گاز مایع، ۵۵ هزار و ۳۶۰ لیتر سایر مشتقات نفتی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سوخت‌های کشف شده در شهر‌های "زاهدان، زابل و نیمروز" بوده، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۳۳ دستگاه خودرو توقیف و ۱۷ فرد متخلف با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سود جو از جمله قاچاق سوخت را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار