مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۳۰ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز شنبه ۳۰ فروردین ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز در تالاب "هامون"

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان هامون ۵ شکارچی غیرمجاز گونه‌های کم یاب محیط زیست در تالاب هامون دستگیر شدند.

سرگرد"حسین نوری" سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون  گفت: با کسب خبری مبنی بر شکار غیرمجاز پرنده‌های کمیاب و تحت حمایت محیط زیست در تالاب هامون موضوع توسط چند فرد سودجوء موضوع در دستور کار تیمی از پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی ۵ شکارچی غیرمجاز را با همکاری پاسگاه انتظامی "لطف اله" دستگیر و در بازرسی مخفیگاه آنان ۱۷ طوقه پرنده کمیاب و تحت حمایت محیط زیست از نوع" چنگر" به همراه ۵ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون تصریح کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دستگیری ۲ سارق در حال سرقت

با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی ایرانشهر ۲ سارق کابل‌های برق هنگام سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ "محمود سعادتی "فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: روز گذشته یکی از تیم‌های پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح شهر بزمان ۲ مرد جوان را در سرقت کابل‌های برق مشاهده و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی قبل از فرار متهمان آنان را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه قبل از فرار از محل سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ سعادتی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳ فقره کابل‌های برق در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

کشف ۴۰۸ میلیون ریال پتوی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۴۰۸ میلیون ریال پتوی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون باری خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: صبح روز گذشته ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار در حال گشت زنی در حد فاصل پلیس راه به "مولود آباد" به یک دستگاه کامیون باری بنز مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی در بازرسی از آن تعداد ۲۷۲ تخته پتو قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک ۴۰۸ میلیون ریال برآورد شده است.

وی بیان داشت: در این رابطه خودرو توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 سرعت غیر مجاز، مرگ راننده پژو ۴۰۵ را رقم زد

واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "راسک- ایرانشهر" منجر به مرگ راننده شد.

سرهنگ "عزیز آوازی" سرپرست پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان  گفت: یک فقره واژگونی منجر به فوت در محور "راسک - ایرانشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان از جاده منحرف ودر حاشیه جاده واژگون شده است.

سرهنگ آوازی اظهار داشت: متأسفانه در این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و جسدش با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد.

سرپرست پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت تامه این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار