پژمان نوری، در جلسه تعیین وضعیت بدهی‌های باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،پژمان نوری مالک باشگاه ملوان بندرانزلی، بعد از حضور در جلسه تعیین وضعیت مقدار بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی که در فدراسیون فوتبال برگزار شد گفت: جلسه‌ی بسیار مفیدی بود که در آن آشنایی با قوانین و متد‌های به روز فیفا و همینطور بررسی راهکار‌های مناسب برای حل و فصل کردن مشکلات مالی باشگاه‌ها مورد بحث قرار گرفت.

او بااشاره به بدهی ملوان به سرگی پاشنکو دروازبان پیشین و دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق این تیم افزود: در حال حاضر درگیر پرونده حق خواهی پاشنکو و اسکوچیچ و چگونگی پرداخت مطالبات آن‌ها هستیم.

مالک ملوانان در خصوص بدهی باشگاه به سرمربی حال حاضر تیم ملی گفت: در همه جای دنیا مرسوم است که باشگاه‌ها حق رشد ستارگان خود را دریافت می‌کنند و از این رو بااحتساب اینکه دراگان اسکوچیچ کار خود در فوتبال ایران را با باشگاه ملوان شروع کرد به نوعی مدیون به این باشگاه است و امیدواریم در راه توافق با او به موفقیت برسیم.

نوری بااشاره به تعطیلی مسابقات ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: برای جلوگیری از به خطرافتادن سلامت بازیکنان و کادر‌های فنی، تدارکات و مدیریتی و همینطور هوادارن فوتبال، مسابقات به درستی تعیل شدند، اما بازیابی مجدد تیم‌ها برای شروعی دوباره ممکن است افت روحی اعضای آن هارا در پی داشته باشد که این کار را کمی سخت می‌کند.

او در پایان به کاهش و بخشش دستمزد باشگاه‌ها و ستارگان دنیای فوتبال اشاره کرد و گفت:مبالغ قرارداد بازیکنان ملوان به نوعی نیست که بتوان از پرداخت بخشی از آن‌ها صرف نظر کرد وعوامل باشگاه ملوان سعی دارند که به تمامی تعهدات خود در قبال بازیکنان، مربیان و کارکنان باشگاه جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.