کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری پراکنده که از عصر امروز به ویژه در مناطق کوهستانی استان را فرا می‌گیرد تا پایان هفته ادامه دارد.

آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: بارش‌های رگباری پراکنده که از عصر امروز به ویژه در مناطق کوهستانی استان را فرا می‌گیرد تا روزهای پنج شنبه و جمعه ادامه دارد.
 
او افزود: این بارش‌های رگباری همراه با افزایش وزش باد و احتمال رعد و برق به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان از ابتدای این هفته آغاز شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به بارش های رگباری در این مدت و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

فاروقی بیان کرد: روند افزایشی دمای هوا که از ابتدای این هفته در خراسان رضوی آغاز شده است تا روز پنج‌شنبه ادامه دارد و از روز جمعه شاهد کاهش نسبی میانگین دما در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۰ درجه سلسیوس بود که دوشنبه شب به ۱۲ درجه می‌سد و در شب‌های آینده نیز روند افزایشی آن ادامه دارد.

او اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در تربت‌حیدریه  با سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.