فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تسهیل و تسریع در رفع موانع تولید برای جذب سرمایه‌گذاران بخصوص در مناطق کمترتوسعه یافته و محروم و حمایت از حقوق تولیدکنندگان راه تحقق شعار «جهش تولید» است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   محبت جمالی نیا با بیان اینکه تحقق شعار جهش تولید با کار و تلاش مضاعف و تغییر در نگاه مدیریتی و انجام اقدام‌های هوشمندانه میسر می‌شود گفت:  با توجه به تحریم‌های دشمنان و برای رفع اقتصاد متکی به نفت باید با توان دولت و مشارکت مردم و استفاده از توان داخلی در مسیر جهش تولید حرکت کنیم.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: برای جهش تولید نیازمند حمایت حوزه رسانه و همچنین شبکه مجازی، تسریع در صدور مجوز‌های تسهیل در انجام کار‌های اداری و تاثیرگذار، توجه به افزایش در سهم تسهیلات اعطایی در بخش صنعتی، کشاورزی، دام و طیور و تشویق سرمایه داران برای راه اندازی طرح‌های صنعتی در مناطق محروم و کاهش نرخ مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم هستیم.

جمالی نیا اضافه کرد: در سرپل ذهاب با وجود بستر‌های لازم که یکی از مناطق ویژه کشاورزی و زرخیز است با توجه به سامانه گرمسیری که بیش از ۲۵ هزار هکتار زمین را تحت پوشش قرارمی دهد، توسعه کشت غلات و صیفی جات و آبزیان می‌تواند باعث جهش تولید شود.

او ادامه داد: هم اکنون ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سرپل ذهاب تحت پوشش غلات است و همچنین اراضی قابل توجهی نیز زیرکشت صیفی جات و آبزیان است که می‌تواند عملکرد سه برابری در تولید بخش کشاورزی داشته باشد و باعث جهش تولید شود.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.