به همت خبرنگاران، اصحاب رسانه و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج بندر شرفخانه اولین یادواره مجازی شهدای بندر شرفخانه و شهدای مدافع حرم و سلامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سرهنگ پاسدار بهمن داستان فرمانده سپاه ناحیه شبستر در حاشیه این یادواره، با اشاره به این که هر چه زمان می‌گذرد، جای خالی شهیدان بیشتر از قبل احساس می‌شود، عنوان کرد: در این روز‌های کرونایی که امکان تجمعات میسر نیست برگزاری یادواره‌های مجازی ادای دینی به سرداران گمنام و شهدای سال‌های حماسه خواهد بود و در همین راستاتصمیم گرفتیم در شرایطی که ویروس کرونا مانع برگزاری مراسم و تجمعات می‌شود، اولین یادواره مجازی در سطح استان و شهرستان شبستر را برگزار کنیم.

اوبا اشاره به اجرای شیوه جدیدی در برگزاری یادواره شهدا، در فضای مجازی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های این نوع یادواره‌ها می‌تواند صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد.

سرهنگ داستان فرمانده سپاه ناحیه شبستر تاکید کرد: در این نوع یادواره‌ها محدودیتی وجود ندارد و کلیپ‌ها و مطالبی که منتشر می‌شود دارای محدودیت زمان و مکان نیست و مردم از تمام نقاط شهرستان، استان و کشور می‌توانند از این یادواره استفاده کنند.

این برنامه عصر شنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۸ به صورت زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی منطقه شبستر با سخنرانی حجت الاسلام محمد زاده امام جمعه شبستر، روایت گری سردار محمدی فرمانده تیپ میکانیزه امام زمان (عج) و سید ابوالفضل ایرانی از رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.