رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تمامی واحد‌های صنفی و صنعتی بخش کشاورزی تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ فروردین مهلت دارند تا در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،  فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تمامی واحد‌های صنفی و صنعتی بخش کشاورزی تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ فروردین مهلت دارند تا در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

 فتحی از ابلاغ گام دوم مبارزه با بیماری ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در حوزه سلامت محیط و کار خبر داد و گفت: بر این اساس مقرر شده است تمامی واحد‌های صنفی و صنعتی در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به نشانی https://salamat.gov.ir/ ثبت نام کنند.

او با بیان این‌که راهنما‌ها و الزامات سلامت محیط و کار شاغلان و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیک در اختیار افراد قرار می‌گیرد، گفت: برای استفاده از تمامی راهنما‌ها و الزامات می‌توان به سایت مرکز سلامت محیط و کار به نشانی: http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: بعد از شروع مجدد فعالیت‌ها، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای وزارت بهداشت با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات به محل‌های مورد نظر مراجعه کرده و در صورت ثبت نام نکردن در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کار را متوقف می‌کنند.

 فتحی از بهره برداران کشاورزی و صاحبان واحد‌های صنفی و صنعتی خواست تا تخلفات نقض‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی در موضوع کرونا در مراکز عمومی و اصناف مربوطه را از طریق سامانه جامع Sajam.scpd.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۹ گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.