مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ممنوعیت مراجعه حضوری برای دریافت "سیم کارت رایگان سرپرست خانوار" در دفاتر پیشخوان و دفاتر اپراتور‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   شهریار بهنیا  با اشاره به در نظر گرفتن وام یک میلیون تومانی برای سرپرستان خانوار‌های یارانه بگیر، گفت: برای دریافت این تسهیلات، سرپرست خانوار باید از طریق شماره تلفن همراه خود یک پیامک به سامانه مربوط جهت دریافت این تسهیلات ارسال کند.

او افزود: به دلیل ضرب العجلی که برای این کار داده شد، متاسفانه شاهد تجمع افراد مقابل دفاتر پیشخوان بودیم و با وجود افزایش شیف‌های کاری تا ساعت ۲۰ شب و شماره دهی  باز هم این تجمع دیده می‌شد.

او با اشاره به ممنوع شدن مراجعه به دفاتر پیشخوان و دفاتر اپراتور‌ها برای دریافت سیم کارت رایگان، افزود: برای اعطای سیم کارت رایگان مقرر شد تا این کار از طریق ارسال پُستی صورت گیرد، به طوری که اطلاعات سرپرستان خانوار به وزارت ارتباطات داده می‌شود و آن‌ها بر اساس بانک اطلاعاتی که دارند سرپرستان خانوار فاقد سیم کارت را شناسایی کرده و سیم کارت رایگان به درب منازل آن‌ها ارسال می‌شود.

بهنیا از مردم خواست تا از این پس به هیچ عنوان مراجعه حضوری برای دریافت سیم کارت رایگان سرپرست خانوار نداشته باشند و اطمینان داشته باشند سیم کارت رایگان در صورتی که واجد شرایط باشند به درب منزل آن‌ها ارسال می‌شود.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.