سرپرست اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردیس از تولید انبوه البسه پزشکی و ماسک در این شهرستان خبر داد.

دستان هنر، ماسک می دوزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس نوری سرپرست اداره شهرستان فردیس  گفت: با توافقات صورت گرفته با فرمانداری و اداره بهداشت و درمان  و همچنین هنرمندان بازارچه صنایع دستی فردیس  مقرر شد دو کارگاه صنایع دستی این شهرستان با تعداد ۱۰ نفر نیروی ماهر و آماده نسبت به تولید ماسک و لباس ایزوله واقلام پزشکی مورد نیاز اقدام کنند.

نوری افزود: دو کارگاه صنایع دستی استان که توسط نیرو‌های ماهر اداره می‌شود توانایی تولید ۳ الی ۴ هزار ماسک و البسه ایزوله را در روز دارد که می‌تواند بخش عمده‌ای از نیاز‌های پزشکی این شهرستان را مرتفع نماید.

سرپرست اداره شهرستان فردیس گفت: تمامی ارگان‌ها چه خصوصی و چه دولتی دست در دست  یک دیگر با اتحاد مصمم شدند تا با کمک هم این بیماری را ریشه کن کنند تا سلامتی و نشاط را به همه اقشار جامعه هدیه کنند این اداره نیز سعی کرده به نوبه خود با بهره مندی از توان صنعتگران و تولید انبوه تجهیزات پزشکی سهم کوچکی در این همکاری جهادی داشته باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.