مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر گفت: برای خرید سیم‌کارت رایگان به منظور ثبت‌نام وام، نیازی به مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان دولت نیست.

فاصله گذاری اجتماعی قربانی سیم کارت در دفاتر پیشخوان نشودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر بیان کرد: پرداخت وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر به منظور جبران تبعات منفی اقتصادی ویروس کرونا یکی از برنامه‌های حمایتی دولت است، متقاضیان دریافت این وام باید درخواست خود را به صورت پیامک به وزارت رفاه اعلام کنند و یکی از شرایط این است که سیم‌کارت باید به نام یارانه‌بگیر ثبت شده باشد.

او افزود: این موضوع سبب ازدحام جمعیت زیادی از سرپرستان خانوار مقابل دفاتر پیشخوان برای خرید سیم کارت شده است، که می‌تواند موجب شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت افراد مقرر شد، اپراتورهای تلفن همراه به صورت اینترنتی ثبت نام  را انجام دهند و شرکت پست موظف به تحویل سیم‌کارت درب منزل افراد است.

سملیان عنوان کرد: از مردم شریف استان بوشهر تقاضا می‌شود از مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای خرید سیم کارت خودداری کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ویروس کرونا ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.