عریقات: جامعه جهانی مسئولیت خود را در قبال فلسطین بر عهده بگیرد

رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین از جامعه بین‌المللی خواست برای توقف طرح الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی و آزادی اسرای فلسطینی تلاش کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، صائب عریقات، رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین، از جامعه جهانی خواست جلوی اقدام اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را بگیرد.

او در صفحه توئیتر خود نوشت: تماس‌ها با طرف‌های بین‌المللی ادامه دارد. آن‌ها را از اوضاع فلسطین مطلع می‌کنیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، برای توقف طرح الحاق (کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی) و آزادی اسرا مسئولیت خود را بر عهده بگیرد.

این توئیت در حالی منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی برای الحاق و تحمیل حاکمیت خود بر دره اردن و شمال بحر المیت در تاریح ۱۰ ژوئیه (تیر ماه) آینده آماده می‌شود. حزب لیکود و حزب آبی سفید در خصوص «حاکمیت» این رژیم بر این اراضی در تابستان آینده توافق کردند.

در حالی که کرونا در سرزمین‌های اشغالی در حال شیوع هرچه بیشتر است مقامات صهیونیست به آزادی اسیران فلسطینی توجهی ندارند. در همین حال مقامات و گروه‌های مختلف فلسطینی بارها خواستار آزادی اسرا شده‌اند و درباره خطر شیوع کرونا در میان آنان هشدار داد‌ه‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار