رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: قیمت اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در این استان اعلام شد.

قیمت اقلام اساسی ماه رمضان در همدان اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داریوش صفاری، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تمامی کالا‌ها و ما یحتاج مردم برای ماه مبارک رمضان آماده سازی شده و هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین کالا وجود ندارد.

او با بیان اینکه قیمت هر کیلو برنج هندی در ستاد تنظیم بازار ۸ هزار تومان اعلام شده، ابراز کرد: قیمت انواع روغن مایع و جامد نیز هیچ گونه تغییری ندارد و به قیمت قبل فروخته می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو شکر بسته بندی شده ۵ هزار و ۹۰۰ تومان است، گفت: شکر فله‌ای نیز کیلویی ۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

صفاری با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان حداکثر ۱۱ هزار تومان است، ادامه داد: مرغ منجمد نیز برای توزیع در مواقع نیاز ذخیره سازی شده است.

او به قیمت انواع حبوبات در سطح بازار اشاره کرد و گفت: نرخ مصوب هر کیلو لوبیا چیتی درجه یک ۱۸ هزار تومان، لوبیا قرمز ۱۸ هزار تومان، لپه ۲۰ هزار تومان، نخود ۱۰ هزار تومان و عدس نیز ۱۴ هزار تومان است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه تمامی قیمت‌های ذکر شده مربوط به اجناس درجه یک و نرخ مصوب است، تاکید کرد: فروش اجناس با قیمت بالاتر به معنای گران فروشی و تخلف است.

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.