معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح ملی غمگسار جوان با مشارکت اعضا کانون‌های جوانان هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به اپیدمی بیماری کووید ۱۹ در سطح استان و در گذشت تعدادی از هموطنانمان،  به همین منظور طرح ملی غمگسار جوان به منظور همدلی با خانواده متوفیان در فضای مجازی با مشارکت اعضای جوانان هلال احمر در شهرستان‌ها و مرکز استان اجرا می‌شود.

او افزود: از اهداف این طرح می‌توان به همدردی با خانواده متوفیان، استفاده از ظرفیت مجازی در معرفی وظایف و اهداف انسانی جمعیت هلال احمر، استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در ایجاد همدلی با آسیب دیدگان، پیشگیری از انزوا و تنهایی بستگان درجه یک متوفیان، اطلاع رسانی و تهیه محتوای آموزشی برای تسکین بازماندگان اشاره نمود.

میر حسینی با اشاره به اینکه این طرح به صورت مجازی اجرا می‌شود، گفت: قرائت قران کریم، مرثیه سرایی از سوی یکی از مداحان و سخنرانی مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه هلال احمر استان از برنامه‌های اصلی این طرح می‌باشد.

او ادامه داد: در کنار این طرح، برنامه‌هایی از قبیل تماس تلفنی با خانواده آسیب دیدگان جهت دلجویی و پیگیری مسائل و مشکلات آنان، ایجاد بوستان جاودانگی و کاشت نهال بیاد متوفیان با همراهی و مشارکت بازماندگان آنان، دیدار با حامیان سلامت و تجلیل از خدمات آنان و حضور در یکی از بیمارستان‌ها و تجلیل از خدمات حامیان سلامت نیز با مشارکت اعضا جوانان هلال احمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.