مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه هلالیه و پخش زنده جشن‌های دهه هلالیه در فاطمی‌ترین حرم اهل بیت (ع) در ایران از طریق صفحه اینستاگرام آستان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید جواد تکیه، مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، همه برنامه‌های جمعی آستان مقدس لغو شده است، اما خادمان این بارگاه ملکوتی دست از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نکشیده و برنامه‌های جالبی را بدون حضور زائران اجرا و از طریق اینستاگرام به صورت زنده برای علاقه‌مندان پخش می‌کنند.

او با اشاره به برگزاری سه شب پخش زنده اینستاگرامی، افزود: مدیحه سرایی و سخنرانی با حضور مداحان و سخنرانان، برگزاری گروه سرود و تواشیح، اجرای نماهنگ، معرفی و بیان شخصیت حضرت محمد هلال (ع) به زبان انگلیسی و محلی، پخش زنده نقاره زنی، پخش سخنرانی‌ها و مداحی‌های آرشیوی و پخش فایل‌های ارسالی تبریک میلاد حضرت از جمله برنامه‌های پخش زنده اینستاگرامی است.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) تاکید کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی، دل نوشته، عکاسی از نمای بیرون از حرم مطهر (پشت بام خانه‌ها، پنجره‌ها و...)، قصه گویی به زبان کودکانه، شعر خوانی به زبان محلی آران و بیدگل، آذین بندی و پخت کیک به مناسبت میلاد حضرت در خانه ها، خاطره نویسی و کرامت نویسی درمورد حضرت محمد هلال (ع)، دردهه هلالیه پیش بینی شده است.

تکیه بیان کرد:کلیه این مسابقات با موضوع حرم مطهر و حضرت محمد هلال بن علی (ع) و به صورت ارسال فایل صوتی و تصویری در این دهه برگزار می‌شود و جزئیات کلیه برنامه‌ها را از طریق اینستاگرام و تلگرام رسمی حرم مطهر که اطلاع رسانی خواهد شد، پیگیر باشید.

او گفت: عیادت از بیماران و عرض خدا قوت به پرسنل بیمارستان‌های آران و بیدگل، آماده سازی بسته‌های متبرک و توزیع بین مردم در خیابان‌های شهر، برپایی ایستگاه صلواتی و حرکت کاروان شادی در سطح شهرستان آران و بیدگل از جمله برنامه‌های آستان مقدس خواهد بود.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) اظهار داشت: همچنین طبق سنوات گذشته، همزمان با میلاد حضرت محمد هلال بن علی (ع) از نوزادان پسر با نام‌های «محمد هلال»، «هلال» و نوزادان دختر با نام «اُمامه» مادر حضرت تجلیل می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.