فرماندار کرمانشاه از فعالیت چهار هزار و ۱۸۰ واحد آموزشی و مدرسه در استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه از فعالیت چهار هزار و ۱۸۰ واحد آموزشی و مدرسه در استان خبر داد و گفت : یک هزار و ۳۸۰ واحد آموزشی در شهرستان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد ۹۷۰ واحد یعنی حدود ۷۰ درصد از آن‌ها بااستفاده از برنامه شاد (شبکه آموزشی دانش‌آموزان) دانش‌آموزان را به صورت مجازی آموزش می‌دهند.

او ضمن تشکر از همه مدیران و معلمان که بعد از شیوع ویروس کرونا، آموزش دانش‌آموزان را متوقف نکردند، گفت : معلمان پرتلاش استان در این شرایط بحرانی ساعت کاری آن‌ها افزایش پیدا کرده است که باید زحمات آن‌ها در جامعه به نحو مطلوبی منعکس شود.

او افزود: خوشبختانه از مجموع هفت هزار و ۲۰۰ کلاس درسی در کرمانشاه امروز بیش از پنج هزار و ۵۰۰ کلاس یعنی حدود ۸۰ د رصد به صورت مجازی برگزار، نظارت و رصد می‌شود.

رنجبر از همه معلمان خواست سفیران سلامت در خانواده‌ها باشند و افزود: معلمان باید از فضای مجازی استفاده کنند و در کنار تدریس کتب درسی به عنوان سفیران سلامت نکات بهداشتی و نحوه ضوعفونی و گندزدایی را هم به دانش‌آموزان و والدین آن‌ها آموزش و یادآوری کنند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های هفته گرامیداشت معلم در استان گفت: در این شرایط بحرانی که مشکلاتی فراوانی را برای معلمان ایجاد کرده است، اقدامات انجام گرفته برای این هفته کم است و انتظار می‌رود صدا و سیما و رسانه‌ها خیلی جدی‌تر خدمات و زحمات معلمان را در جامعه منتشر کنند.

این مقام مسوول، توجه به جهش تولید را در رفع بیکاری بسیار ضروری دانست و گفت: آموزش و پرورش باید از ظرفیت بزرگ خود استفاده و فرهنگ تولید و حمایت از تولیدات داخلی استان کرمانشاه را بین دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها نهادینه کند تا در سال ۹۹ شاهد کاهش بیکاری در کرمانشاه باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید آقا تروخدا این حقوق سربازان بدبخت مرزبانی رو پیگیری کنید به خدا الان 99/1/31 دوماهه که حقوق نگرفتم خداوکیلی پیگیری کنید