مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۰ میلیارد تومان در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و هتل دو ستاره کامتال واقع در مرز نوردوز این استان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۰ میلیارد تومان در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و هتل دو ستاره کامتال واقع در مرز نوردوز این استان سرمایه‌گذاری شده است.

 حمزه زاده افزود: پیشرفت فیزیکی فاز نخست این پروژه حوزه گردشگری ۸۰ درصد بوده و این فاز نیمه اول سال جاری به احتمال فراوان آماده بهره برداری می‌شود.

او گفت: با بهره‌برداری از این پروژه حداقل برای تعداد ۳۵ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

حمزه زاده افزود: پروژه مجتمع خدمات رفاهی، بین‌راهی و هتل دو ستاره کامتال در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه شمال آذربایجان شرقی در نقطه صفر مرزی با ارمنستان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

او گفت: با توجه به اهتمام مدنظر اداره کل میراث فرهنگی استان و سرمایه‌گذار پروژه، این طرح جزو باکیفیت‌ترین پروژه‌های گردشگری استان به شمار می‌رود که موجب ارتقای کیفیت ارائه خدمات اقامتی و رفاهی به گردشگران ورودی به کشور از مرز ارمنستان خواهد شد.

حمزه زاده افزود: فاز نخست این طرح شامل هتل دو ستاره و مرکز پذیرایی است که در حال اجرا بوده و دارای ۸۵ تخت اقامتی است که پس از بهره‌برداری از آن، فاز دوم شامل پمپ بنزین، جایگاه سی ان جی و سایر مراکز خدماتی به طور هم زمان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.