در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

گرافیست‌ها برای ادای دین به شهدای سلامت دست به کار شدند/ تعویق برنامه‌های هفته گرافیک

محسن سلیمانی از انتشار فراخوان طراحی پوستر شهدای سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  ۷ اردیبهشت روز جهانی گرافیک نامیده شده و هرساله انجمن صنفی گرافیک برنامه‌های متعددی را مطابق با شعار‌های جهانی برای این مناسبت تدارک می‌بیند.

محسن سلیمانی نایب رئیس انجمن گرافیک درباره برنامه‌های امسال هفته گرافیک به خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: قرار بود که امسال همسو با شعار جهانی «حرفه‌ای باش» و همزمان با نام گذاری خیابانی به نام استاد ممیز به بزرگداشت استاد با عنوان (مرتضی ممیز، هنر به مثابه حرفه) هفته گرافیک را گرامی بداریم که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

وی افزود: در حال حاضر پویش «دوباره ایران» را داریم که تمامی گرافیست‌ها هرشب در صفحات اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشته و در آن شرکت می‌کنند. همچنین خانه خوبان فراخوان طراحی پوستر برای شهدای سلامت را منتشر کرده است.

مدیر مرکز هنر‌های تجسمی سازمان فرهنگی هنری در پاسخ به اینکه آیا نمونه حراج خانه خوبان سال گذشته را امسال به نفع افراد نیازمند برگزار می‌کنید یا خیر گفت: به این موضوع فکر کردیم، اما ارائه راهکار برای آن سخت است.

گرافیست‌ها برای ادای دین به شهدای سلامت دست به کار شدند/ برنامه‌های هفته گرافیک به تعویق افتاد

وی افزود: سال گذشته که حراج برای افراد سیل زده برگزار کردیم، فروش چشمگیری داشتیم، زیرا هم آثار اساتید درجه یک را ارائه کرده بودیم و هم چند نهاد در این مزایده شرکت کرده و اثر خریداری کردند. اما امسال با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، فراهم کردن خریدار امر بسیار دشواری است.

در ادامه متن فراخوان طراحی پوستر شهدای سلامت را مشاهده می‌نمایید.

به نام خدا
باسلام و احترام
فرهیخته گرامی

نزدیک به دو ماه اخیر سفیدپوشانی که وظیفه خطیر صیانت از حوزه سلامت ملت ایران را برعهد داشته و در نبردی جانانه به مصاف کرونا ویروس رفته و در این راستا جان به جان آفرین تسلیم نموده اند، در فضایی کاملا متفاوت «مظلومانه» به شهادت رسیدند و «غریبانه» به خاک سپرده شدند.

غم فراق پزشکان و پرستاران عزیز کشورمان و محروم شدن جامعه از خدمات حیاتی آنان از یک طرف و خاکسپاری غریبانه و مملو از غم و اندوه فراوان آنان به سان کوهی از آلام، قلب انسان‌های قدر شناس این سرزمین را به درد و تالمی بی سابقه درآورده است.
امیدواریم در برپایی نمایشگاه طراحی پوستر شهدای سلامت، که به پاس قدرشناسی و پایبندی به اهداف این عزیزان وعشقشان برگزارمیکنیم، یاریگرمان باشید.

این فراخوان باحضور و حمایت شما معنا پیدا می‌کند.
لطفا همراه ما باشید و دوستان خودرا به این نمایشگاه دعوت کنید.

با احترام مجدد
محسن سلیمانی

شیوه ارسال

ابعاد ارائه شده برای پست اینستاگرام

 اندازه ۱۰۸۰*۱۰۸۰ پیکسل با سیستم رنگی RGB/ فرمت jpg

ابعاد ارائه شده برای استوری اینستاگرام

 اندازه ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل با سیستم رنگی RGB/ فرمت jpg

ابعاد ارائه شده برای گالری شهری  اندازه ۷۰*۱۰۰ سانتی متر با کیفیت dpi ۳۰۰، CMYK فرمت jpg (به صورت عمودی)

نام فایل را به صورت NAME.SURNAME۰۱.jpg ذخیره کنید.

اثر خود را بصورت فایل zip یا rar درآورده و به آدرس Tehran.GraphicStudio@gmail.com ارسال نمایید.

لازم به ذکر است از نمایش آثاری که کیفیت لازم را نداشته باشند معذوریم.

مهلت ارسال آثار نیز تا ۱۵ اردیبهشت ماه است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
چه رود یادتون رفت این مدیر با اون نفوذ فرهنگیشون در برگزاری نمایشگاه پوستر و دعوت از طراح اسراییلی چه خیانتی به کشور و آرمان های امام کردند حالا دنبال کمرنگ کردن اون کارها هستند
آخرین اخبار