مظفری گفت:با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند،نگارخانه ها می‌توانند درصورت تمایل فعالیت‌های خود را از اول اردیبهشت آغاز کنند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی مظفری مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند و حمایت از فعالیت نگارخانه‌ها با اولویت صیانت از سلامت کارکنان، هنرمندان و بازدیدکنندگان، این واحد‌های صنفی می‌توانند درصورت تمایل به بازگشایی، فعالیت‌های خود را از اول اردیبهشت آغاز کنند.

لکن پیش از آن ضرورت دارد نگارخانه‌های هنر‌های تجسمی برای شروع فعالیت‌های خود در «سامانه ثبت‌نام اصناف و صنایع» وزارت بهداشت به نشانی http://www.salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده و با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده فعالیت کنند.

شروع و ادامه‌ فعالیت‌ها منوط به برگزار نشدن افتتاحیه و برگزاری برنامه‌هایی است که منجر به تجمع و تراکم مراجعه‌کنندگان شود.

گفتنی است آغاز و ادامه‌ فعالیت‌های نگارخانه‌ها بدون ثبت‌نام در این سامانه منجر به صادرنشدن مجوز فعالیت و یا در صورت فعالیت، موجب توقف فعالیت واحد مربوطه خواهد شد.

راهنمایی‌های لازم برای فعالیت واحد‌های کاری، پس از تکمیل ثبت‌نام به صورت الکترونیکی ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار