جانشین رییس پلیس راه زنجان گفت: روز گذشته وضعیت ترافیکی جاده های استان با وجود رفع نشدن خطر شیوع کرونا پرحجم بود.

تردد در جاده‌های استان با وجود رفع نشدن خطر شیوع کرونا افزایش یافت/ از  نگهداری الکل و مواد ضدعفونی کننده در خودروها خودداری کنیدسرهنگ عظیمی جانشین رییس پلیس راه زنجاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان در روز جمعه۲۹فروردین گفت: برابر رصد انجام شده  دیروز و دیشب شاهد حجم زیادی از تردد در جاده های استان  بودیم.
 
او ادامه داد: در جاده زنجان - میانه و زنجان - تهم - چورزق ترافیک سنگین حاکم بود.
 
سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه ترافیک سنگین در جاده ها نشان داد که برخی‌ها توجهی به  هشدار‌ها ندارند از مردم خواست برای حفظ جان  و سلامتی خود به ویژه  رعایت حال کادر درمانی و پزشکی از مسافرت های غیر ضروری خود داری کنند.
 
او ادامه داد: همچنان از ورود پلاک های غیر بومی به داخل شهر جلوگیری می شودو  پلیس  برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، با جدیت این طرح را ادامه  می دهد. 
 
سرهنگ عظیمی افزود: در حال حاضر تردد در جاده های استان عادی و روان است .
 
او از رانندگان خواست مواد ضدعفونی کننده های حاوی الکل را که اشتعال آور است در ماشین  نگهداری نکنند این نوع ضدعفونی کننده ها  از نظر آتش‌گیری یا انفجار بسیار خطرناک است و می‌طلبد شهروندان در نگهداری و استفاده از ضدعفونی برای پیشگیری از آتش‌سوزی یا انفجار نکات ایمنی را رعایت کنند. 
 
انتهای پیام/ن
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.