مراجعه ۱۵۰۰ بیمار سرپایی مشکوک به کرونا به بیمارستان فارابی

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه گفت: از اواسط اسفند ۹۸ پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان فارابی آغاز شد و تا کنون حدود ۱۵۰۰ بیمار سرپایی مشکوک به کرونا به اورژانس بیماران کرونایی مراجعه کرده اند که میانگین روزانه ۵۰ مورد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پیام محمدی رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه در خصوص وضعیت پذیریش بیماران کرونایی،گفت: از اواسط اسفند ۹۸ پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان فارابی آغاز شد و ۱۲۰ تخت جهت بستری بیماران کرونایی در نظر گرفته شد، که ۳۰ تخت آن به بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) اختصاص یافت.

او افزود: تا کنون حدود ۱۵۰۰ بیمار سرپایی مشکوک به کرونا به اورژانس بیماران کرونایی مراجعه کرده اند که میانگین روزانه ۵۰ مورد است.

 محمدی ادامه داد: علاوه بر بیماران کرونایی، پذیرش و بستری بیماران روانپزشکی نیز مانند گذشته انجام می‌شود، ضمن اینکه اورژانس و بخش‌های روانپزشکی از بخش‌های کرونایی جداسازی شده و از این بابت جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

رئیس بیمارستان فارابی در خصوص امکانات این بیمارستان، عنوان داشت: در این بیمارستان ۲ فوق تخصص ریه، ۴ متخصص بیهوشی و ۵ متخصص عفونی در بخش‌های درگیر کرونا فعالیت دارند.

او افزود: همچنین ۵ پزشک عمومی با کمک رزیدنت‌های عفونی، اسکرین اورژانس بیماران مبتلا می‌باشند و پذیرش در بخش‌های روانپزشکی نیز توسط رزیدنت‌ها و اساتید روانپزشکی کماکان ادامه دارد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.