فرماندار کرمانشاه گفت: کلید حل مشکلات بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی در جهش تولید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر  سیاست کلی اشتغال شهرستان کرمانشاه در سال جهش تولید را حمایت از تولید و تسهیل گری امور تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: تلاش در جهت راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و فعال کردن واحدهای راکد با حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت اصلی شهرستان کرمانشاه در سال جهش تولید برای حل مشکل اشتغال خواهد بود.

او با اشاره به هدف گذاری امسال استان برای کاهش سه درصدی نرخ بیکاری، گفت: در حوزه شهرستان کرمانشاه نیز این هدف‌گذاری دنبال خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه سال گذشته از محل تسهیلات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری و اعتبارات اشتغال ویژه مناطق زلزله زده در بخش‌های ماهیدشت و کوزران مبلغ ۱۴۷ میلیارد تومان در قالب ۳۹۷ طرح اشتغالزایی در زمینه های مختلف صنعتی، میراث فرهنگی، کشاورزی، فناوری اطلاعات، حوزه خدمات و...به متقاضیان پرداخت شد، گفت: این میزان تسهیلات زمینه ایجاد بیش از ۱۱۷۰ فرصت شغلی را در حوزه شهرستان کرمانشاه ایجاد کرد.

رنجبر اضافه کرد: سال گذشته نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در حوزه شهرستان کرمانشاه با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی زمینه‌های ایجاد ۱۸۳۲ و ۳۷۴ فرصت شغلیرا فراهم کردند.

رنجبر ادامه داد: سال گذشته در حوزه شهرستان کرمانشاه با پشتیبانی استاندار کرمانشاه و بنیاد برکت۲۴۵۱ پرونده طرح اقتصادی اشتغال‌زا در حوزه اشتغال روستایی در ۳۳ روستای شهرستان کرمانشاه تشکیل شد که تاکنون ۳۳۱ طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به تخصیص تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد در سال جاری داشت و افزود: بنا به اعلام مسئولین کمیته امداد امسال ۷۵ میلیارد تومان در این خصوص در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.