آیت الله سعیدی گفت:مسائلی مانند مسافرت،اقتصاد و بازگشت به فعالیت‌های اجتماعی نباید به‌سلامت جامعه ضربه بزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی ،امام جمعه قم روز جمعه در خطبه مجازی که به طور مستقیم از صداوسیمای مرکز قم پخش شد،با بیان این که مسئله ای مهم‌تر از شکست کرونا وجود ندارد،گفت: حفظ سلامتی مردم مهم‌ترین اولویت در دوران شیوع کرونا است و هیچ مسئله ای مانند مسافرت، اقتصاد و بازگشت به فعالیت‌های اجتماعی نباید به‌سلامت جامعه ضربه بزند.

او ادامه داد: مردم همچنان شکست کرونا و سلامتی جامعه را بر سایر فعالیت‌های اجتماعی ترجیح دهند.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: در دل هر مشکل و بحرانی، فرصت جدیدی برای پیشرفت و غلبه بر معضل وجود دارد و با تبدیل کردن تهدید‌ها به فرصت می‌توان بر مشکلات ایجادشده، پیروز شد.

امام‌جمعه قم با اشاره به مشکلات اقتصادی ایجادشده در اثر شیوع کرونا نسبت به افزایش مواسات و همدلی‌های عملی توصیه کرد.

او عنوان کرد: کرونا ویروسی است که سبب آزار مردم شده و در این شرایط می‌توان نسبت به اهمیت سلامتی و استفاده از فرصت صحت و تندرستی بیش از گذشته پی برد.

سعیدی در ادامه گفت: توجه به نماز اول وقت، یاری‌رسانی همنوعان و حفظ اسرار سه ویژگی مهم شیعیان است و مسئولان باید مراقبت کنند تا اسرار نظام با بی‌توجهی از سوی  رسانه‌ها و شبکه‌های معاند برملا شود.

امام جمعه قم  با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار (ع) نسبت به استفاده معنوی از ادعیه ماه شعبان و تکامل روحی بیشتر در روز‌های باقی‌مانده تا ماه مبارک رمضان توصیه کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار