فرماندار حمیدیه گفت: در صورتیکه شمار مبتلایان به بیماری کرونا ویروس در این شهرستان افزایش یابد، تدابیر سختگیرانه اتخاذ خواهد شد.

شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در صورت بی توجهی به امر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند و شرکت در تجمعات در سطح شهرستان، تدابیر سختگیرانه تری اتخاذ می‌شود.

او با اشاره به اینکه بیشتر نفرات مبتلا به بیماری کرونا در مناطق روستایی است، بیان داشت: روستایی در شهرستان حمیدیه که ۹ نفر که بیشتر آن‌ها زن هستند، به علت حضور در مراسم فاتحه خوانی به این بیماری مبتلا شده اند، البته از یک هفته پیش تردد در  این روستا به شدت محدود شده و حتی اجازه خروج از منازل بجز موارد خاص داده نشده است.

هاشمی با بیان اینکه اگر در محلات شهر یا مناطق دیگر شهرستان افزایش مبتلایان تشخیص داده شود این رویه اعمال می‌گردد، تصریح کرد: بازار و اصناف مجاز فعالیت در صورت بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب خواهند شد.

فرماندار شهرستان حمیدیه نسبت به برخورد قانونی با برگزاری مراسم فاتحه خوانی، عروسی و هرگونه تجمع دیگر هشدار داد و افزود: از مردم شهرستان تقاضا داریم از خروج غیرضروری و تجمع حتی در منازل همدیگر خودداری کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.