هواشناسی استان مرکزی از احتمال بارش تگرگ در استان خبر داد.

احتمال بارش تگرگ در استان مرکزیمرادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بررسی‌ها حاکی از ناپایداری‌های همرفتی در استان طی روز‌های آینده عمدتا در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب بویژه امروز جمعه و فردا شنبه بصورت رگبار و رعدوبرق و احتمال تگرگ می‌باشد.

مرادی افزود: به دلیل ویژگی بارش‌های رگباری بهاری امکان شدت گرفتن موقت و نقطه‌ای بارش‌ها در برخی نقاط عمدتا در نوار شرق و نواحی مرکزی استان دور از انتظار نمی‌باشد که در صورت وقوع می‌تواند موجب سیلابی شدن مسیل‌ها در این نواحی شود.

او اضافه کرد: بر اساس تحلیل‌های فعلی رگبار‌ها در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب طی روز‌های بعد تا حداقل اواسط هفته بصورت ضعیف‌تر تداوم خواهد یافت.

طبق پیش بینی هواشناسی امروز جمعه بیست و نهم فروردین ماه هوای شهر‌های اراک، خنداب، کمیجان و شازند صاف و آفتابی در بعدازظهر رشد ابر و احتمال رگبار خفیف باران و وزش باد خواهد بود.

شهر‌های ساوه، زرندیه، فراهان، خمین، دلیجان، محلات، تفرش، آشتیان هم آسمانی صاف و آفتابی در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و وزش باد
خواهند داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.