استاندار فارس به مناسبت روز ارتش پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، استاندار فارس به مناسبت روز ارتش پیامی صادر کرد.

متن پیام عنایت الله رحیمی استاندار فارس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹ فروردین ماه، به فرمان حضرت امام (ره) به نام «روز ارتش»، مزّین و ماندگار شد تا نام ارتش با عطر کلام امام، در ذهن و ضمیرمان همواره زنده بماند که فرمود: «اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است».

۲۹ فروردین، روز ارتش، بهترین فرصت برای ارج نهادن به فداکاری و ایثارگری پرچم داران فتح، پیروزی و استقامت است؛ آنان که آیینه شرف، غیرت، دلاوری، رادمردی و مردمداری هستند.

ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم فارس، ارج گذار مجاهدت‌های بی بدیل رادمردان غیرتمندی هستند که برای باور، میهن و ملت خود از مرز جان و تن گذشته اند؛ همواره حافظ امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور و پیام آور عزت و سربلندی بوده اند و در تمام سختی ها، یاریگر و همراه هستند همچنانکه در تلخ کامی‌های امروز کروناویروس نیز صادقانه و مجّدانه، به فرمام مقام معظم رهبری، به خوبی به یاری مردم شتافتند و دوباره مدال نیکنامی به گردن آویختند.

اینجانب با ادای احترام به ساحت مقدس امام عصر (عج) و نثار درود به روح پر فتوح شهدای گرانقدر و امام عزیز شهدا، فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی را به تمامی دلاور مردان بی ادعا و سرفراز ارتش و تک تک عزیزان نیرو‌های مسلح، تبریک و تهنیت عرض کرده، سلامت و سربلندی دلیر مردان وطن را از پروردگار بزرگ خواهانم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار