استاندار گیلان روز ارتش را به ارتشیان غیور بویژه فرماندهان و پرسنل مستقر در نیروی دریایی ناوگان شمال را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،استاندار گیلان در بازدید از بخش های مختلف منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی  گفت: روز ارتش را به ارتشیان غیور بویژه فرماندهان و پرسنل مستقر در نیروی دریایی ناوگان شمال که همواره در تامین امنیت مرزها و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش وافر و مستمری دارند، تبریک می‌گویم.

ارسلان زارع افزود: ارتش جمهوری اسلامی از جمله ارکان مهم تامین امنیت و اقتدار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است و کارکنان ارتش زیباترین جلوه های رشادت، فداکاری و رزمندگی را در دوران دفاع مقدس آفریدند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: ارتش سرافراز در دوره چهل و یک ساله انقلاب اسلامی همواره در صیانت از آرمان ها و دستاوردهای آن و حفاظت از مرزهای کشورمان و مردم عزتمند، فداکارانه و به صورت شبانه‌روزی در تلاشند که شایسته تقدیر است.

ارسلان زارع همچنین به مقام شامخ شهید گمنام آرمیده در محوطه منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش ناوگان شمال نیز با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

وی سپس از موزه نظامی مستقر در بندرانزلی بازدید کرد؛ در این موزه انواع ناوها به صورت ماکت و سلاح‌های گرم و سرد به جامانده از زمان صفویه تا امروز در معرض دید عموم قرار دارد.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: استاندار ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.