مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس می‌گوید: کرونا وقفه‌ای در فعالیت‌های پارس جنوبی ایجاد نکرده و کارها به قوت خود پیش می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد مشکین فام مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در نخستین بازدید خود در سال ۹۹ از دو منطقه گازی استان بوشهر یعنی عسلویه و کنگان روند پیشرفت طرح‌های در حال توسعه پارس جنوبی را بررسی کرد.

او بر ضرورت مدیریت همزمان پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ادامه فعالیت‌های اجرایی طرح‌های در حال تکمیل پارس جنوبی تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در جریان بازدید از طرح‌های در حال تکمیل منطقه پارس ۲ در تمبک کنگان گفت: با گذشت دو ماه از شیوع این کرونا در کشور، با اعلام ستاد ملی کرونا، فعالیت طرح‌ها از ۲۳ فروردین‌ دوباره آغاز شد و به طور قطع این تصمیم در نتیجه مطالعات و بررسی‌های کارشناسی گرفته شده است.

مشکین فام افزود: مبارزه با شیوع ویروس کرونا، نباید هیچ خللی در پیشبرد طرح‌های پارس جنوبی ایجاد کند. فعالیت‌های اجرایی این طرح‌ها، با رعایت دقیق و مستمر ضوابط ایمنی و بهداشتی ابلاغ‌شده از سوی بخش حفاظت و ایمنی(HSE) برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مطابق گذشته از سر گرفته می‌شود.

او بر ضرورت مدیریت همزمان پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ادامه فعالیت‌های اجرایی طرح‌های در حال تکمیل پارس جنوبی تأکید کرد و ادامه داد: به منظور حفظ سلامت نیرو‌های انسانی، لازم است در بخش‌هایی از طرح‌ها که از حساسیت اجرایی کمتری برخوردار است، با کاهش حضور کارکنان (به‌صورت دورکاری) این امر به‌خوبی مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس پس از شنیدن توضیحات مدیران و مجریان طرح‌های در حال تکمیل پارس جنوبی، با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه، واحد مرکاپتان‌زدایی میعانات گازی پالایشگاه فاز‌های ۲ و ۳ پارس جنوبی (DMC)، پالایشگاه فاز‌های ۲۰ و ۲۱ و محل ساخت مخازن ذخیره‌سازی میعانات گازی، مراحل روند پیشرفت آن‌ها را بررسی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.