مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

قتل مرد ۴۳ ساله  در سراوان

با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "سراوان" متهم به قتل مرد ۴۳ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی"فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  گفت: در ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه مورخه بیست و ششم فروردین ماه، یک فقره نزاع منجر به قتل، در یکی از روستا‌های بخش جالق سراوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل، جسد مردی ۴۲ ساله که بر اثر ضربات شیئی سخت به سرش به قتل رسیده بود روئیت، و در برسی‌های بیشتر مشخص شد همسایه این فرد بدلیل اختلافی جزئی و پیش پا افتاده، پس از مشاجره لفظی، با او درگیر و با وارد کردن ضربات متعدد گرز چوبی به سرش، او را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های موجود و انجام یکسری تحقیقات گسترده پلیسی، در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه این متهم ۳۲ ساله را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی، و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ سرگلزائی خاطر نشان کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های اولیه، به بزه ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان ضایعات آهنی

فرمانده انتظامی شهرستان " کنارک" از دستگیری سارقان ضایعات آهنی هنگام سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا شهرکی  اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر تردد مشکوک چند مرد جوان در حوالی "مصلی" شهر کنارک بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری مرکزی با حضور در محل ۳ مرد جوان را در حال سرقت درب و ورق‌های فلزی قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

سرهنگ شهرکی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار