مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروزچهارشنبه ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل کلاهبرداری در نیکشهر

فرمانده انتظامی شهرستان "نیکشهر" از دستگیری فردی که با فروش مال غیرمبلغ ۲۵۰ میلیون ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ " حمید نوری گفت: در پی مراجعه یک شهروند به کلانتری ۱۱ نیکشهر و اعلام شکایت او مبنی بر اینکه برای خرید یک قطعه زمین ۳۰۰ متری، مبلغ ۲۵۸ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب فردی ۳۸ ساله ساکن این شهرستان واریز و روز بعد که قرار بر قطعی کردن قولنامه و پرداخت ما بقی پول بوده متوجه شده است که زمین متعلق به فردی دیگری بوده و فرد مذکور متواری شده است، موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به نامشخص بودن مخفیگاه این فرد کلاهبردار تحقیقات پلیس در این خصوص آغاز و با انجام یک سری تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی سرانجام مخفیگاه او در یکی از محلات نیکشهر شناسایی و متهم در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر تصریح کرد: این متهم پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با ادله و شواهد موجود به بزه ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نورری به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی ضمن دریافت استعلام مبنی بر تایید اصالت ملک و یا مورد معامله، برای انعقاد قرار داد حتما از طریق مراجع قانونی و بنگاه‌های ملکی معتبر ودارای مجوز اقدام کنند.

معدوم سازی ۴ تن مواد دخانی و غذایی غیر بهداشتی در"مهرستان"

فرمانده انتظامی شهرستان "مهرستان" از معدوم سازی ۴ تن مواد دخانی و غذایی غیر بهداشتی خبر داد.

سرهنگ " محمد سرگزی  گفت: در راستای طرح تشدید نظارت بر صنوف عرضه مواد غذایی و دخانی و اجرای طرح‌های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی و همراهی کارشناسان اداره بهداشت، صنایع و معادن مهرستان، از ۱۶۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی این شهرستان بازدید شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با اشاره به پلمپ ۳۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی گفت: در این رابطه و طی این بازدید‌ها مقدار ۴ تن و ۱۵۰ گیلوگرم مواد غذایی و دخانی غیر بهداشتی کشف که روز گذشته تمامی اقلام کشف شده با حضور کارشناسان بهداشت شهرستان معدوم شدند.

وی با تاکید بر استمرار طرح‌های بازدید و نظارت بر فعالیت اصناف از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار