مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۲ فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس استان سیستان و بلوچستان ۱۲ فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور کشف شد.

محمد قنبری  اظهار کرد: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۱۱ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های "زاهدان"، "ایرانشهر" و "نیمروز" با کنترل نامحسوس این متهمان پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی‌های لازم قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

قنبری بیان داشت: در این راستا یک دستگاه خودروی مسروقه، ۶ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه یک قبضه سلاح وینچستر و چند قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، یک فقره سرقت مسلحانه وجه نقد، یک فقره سرقت به عنف منزل، ۲ فقره سرقت به عنف احشام، ۴ فقره سرقت به عنف تلفن همراه و ۲ فقره سرقت به عنف وجه نقد اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کشف ۵ هزار و ۴۰۰ لیتر روغن خوراکی قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف ۵ هزار و ۴۰۰ لیتر روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیونت خاور خبر داد.

سرهنگ "حیدر علی کیخای مقدم گفت: روز گذشته مأموران ایستگاه بازرسی "شهید یدالهی" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چابهار-جکیگور" به یک دستگاه خاور مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار ۵ هزار و ۴۰۰ لیتر روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک ۴۳۲ میلون ریال برآورد شده.

سرهنگ کیخای مقدم خاطر نشان کرد: خودرو خاور توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار